Actieve bijdrage aan de campagne op alle IMD-principes

De student heeft bijgedragen aan een crossmediale campagne, waarin werkende prototypen zijn gebouwd, die tot stand zijn gekomen dmv User Centered Design. De campagne heeft een onderbouwde strategie en concept.

Wat heb ik gedaan?

Ik heb de website van #JoinTheFamily gemaakt waarin gebruik is gemaakt van een bootstrap 12×12 grid om een zo overzichtelijke look te creëren. Daarnaast heb ik samen met mijn groep een duidelijk strategie/concept werkstuk gemaakt.
Communicatiestrategie
Website

Waarom heb ik dat gedaan?

Ik heb al aardig wat vaardigheden opgebouwd de afgelopen jaren met Media Development en daarom is wederom de taak voor het maken van d website zelf aan mij gegeven. De wireframes zijn wel door Martijn gemaakt en getest op de doelgroep.

Wat heb ik ervan geleerd?

Ik heb geleerd dat de concrete beschrijving en uitleg van je concept een van de belangrijkste dingen is die je kan doen omtrent een campagne. Met een beschrijving/uitwerking zoals deze kan je voor jezelf én voor de opdrachtgever duidelijk maken wat de richtlijnen zijn voor de rest van het Scrum-proces.

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s