Actieve bijdrage aan de campagne op alle IMD-principes

De student heeft bijgedragen aan een crossmediale campagne, waarin werkende prototypen zijn gebouwd, die tot stand zijn gekomen dmv User Centered Design. De campagne heeft een onderbouwde strategie en concept.

Wat heb ik gedaan?

Ik heb de website van #JoinTheFamily gemaakt waarin gebruik is gemaakt van een bootstrap 12×12 grid om een zo overzichtelijke look te creëren. Daarnaast heb ik samen met mijn groep een duidelijk strategie/concept werkstuk gemaakt.
Communicatiestrategie
Website

Waarom heb ik dat gedaan?

Ik heb al aardig wat vaardigheden opgebouwd de afgelopen jaren met Media Development en daarom is wederom de taak voor het maken van d website zelf aan mij gegeven. De wireframes zijn wel door Martijn gemaakt en getest op de doelgroep.

Wat heb ik ervan geleerd?

Ik heb geleerd dat de concrete beschrijving en uitleg van je concept een van de belangrijkste dingen is die je kan doen omtrent een campagne. Met een beschrijving/uitwerking zoals deze kan je voor jezelf én voor de opdrachtgever duidelijk maken wat de richtlijnen zijn voor de rest van het Scrum-proces.

Leave a Reply

