Keuze framework

Student heeft een onderbouwde keuze voor een framework gemaakt dat past bij de probleemstelling

Wat heb ik gedaan?

Ik heb in mijn documentatie de probleemstelling aangegeven en hiervoor ook nog mondeling aan Mijke voorgelegd.
Documentatie-Framework

Waarom heb ik dat gedaan?

Ik wilde een probleem tackelen waar ik zelf al mee zat en dit combineren met deze opdracht. Bij mijn tools opdracht wilde ik een LP rond laten draaien met de druk op een knop. De reden dat ik daar een heel framework voor heb gemaakt is deels uit principe van de opdracht maar ook zodat ik mezelf dan een dergelijk gemak geef door het ook weer snel aan te kunnen passen.

Wat heb ik daarvan geleerd?

Het is belangrijk dat je niet zomaar een framework gaat maken omdat dat moet. Nadat ik besloten had om het voor de LP te gebruiken kwamen er al meteen een aantal ideeën in mijn hoofd om er extra functionaliteiten aan toe te voegen, zoals het laten “yoyo’en” van een object (de illusie van een plaat scratchen). Hier was ik nooit opgekomen als ik niet eerst het doel had omschreven.

Leave a Reply

