Code

Student heeft een combinatie gemaakt tussen bestaande frameworks en eigen frameworks

Wat heb ik gedaan?

Ik heb uit het voorbeeld (bounce.js) een eigen versie gemaakt waarin je objecten kan manipuleren zodat ze rond gaan draaien. Dit kun je instellen op een aantal verschillende manieren. Over de details van de functionaliteiten van het framework verwijs ik naar de github pagina: https://github.com/wouter1246/spin

Waarom heb ik dat gedaan?

De reden dat ik een bestaand framework heb gebruikt om mijn eigen framework te bouwen is omdat ik het fijn vind om een solide en stevige basis te gebruiken. Ik doe dit ook vaak bij opdrachten van SCO en andere vakken, ik kijk vaak eerst naar voorbeelden zodat ik daar inspiratie uit kan halen en vervolgens mijn eigen draai eraan geven.

Wat heb ik daarvan geleerd?

Ik heb in eerste instantie veel over Javascript geleerd. Ik weet nu wat datasets zijn en hoe je die kan manipuleren, ik weet nu hoe je een standaard framework in elkaar kan zetten en hoe je functionaliteiten toe kan voegen (en verwijderen) in een al bestaand framework.

Leave a Reply

